De situatie is meer dan 90% verbeterd.

Fam. Schilder

Tegenwoordig is er meer aanbod dan vraag naar alles….brood, advocaten, kleding, auto’s, fietsen, smartphones, voedsel, tandpasta, vakantielanden en ook dus in hulpverlening.

 

We gaan altijd voor hetgeen ons het meest aanspreekt en houden ervaringen uit het verleden en van anderen…welk we kunnen lezen op internet, in ons achterhoofd wanneer we een definitieve keuze maken.

Tijdens een oriĆ«ntatiegesprek met de potentiĆ«le hulpverlener, bespreek je de problematiek en kom je er snel achter of de hulpverlener de kennis en ervaring bezit…je leren om te gaan met het probleem en dit op te lossen.

 

In ons geval hebben we enorm veel ‘hulpverlening’ gehad….de een was waardeloos…de ander slecht… En bij weer een ander het klikte niet.
Bij ommij van Priscilla De Vreugd en haar aanpak, kennis, ervaring en innemende persoonlijkheid, voelen we ons serieus genomen, de situatie is meer dan 90% verbeterd en we verwachten uiteindelijk 100% tevredenheid te realiseren.